قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند به نقل از (mooghava.ir - مقوا)

قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند به نقل از (mooghava.ir - مقوا).


قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،ارسال رایگان

ویدئو آموزشی درباره: قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بازار مرغ، روند قیمت‌ها نزولی است و به دلیل وضعیت مساعد تولید و رشد عرضه، بازار با کم و کاستی مواجه نیست.

علی ابراهیمی، مدیرعامل اتحادیه

سراسری مرغداران گوشتی کشور، جوجه ریزی و تولید بی‌سابقه مرغ در ماه‌های اخیر را دلیل حال خوب بازار عنوان می‌کند و می‌گوید: در ۴ ماهه پایانی سال گذشته ماهانه از ۱۴۴ تا ۱۵۲ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده که در تاریخ صنعت مرغ ایران بی‌سابقه است و برای جبران مازاد تولید، نیازمند این هستیم که ذخایر مرغ شرکت پشتیبانی از محل تولید داخلی تأمین شود و بخشی از گوشت مرغ مازاد کشور به صادرات اختصاص یابد.

همشهری آنلاین نوشت: ابراهیمی می‌افزاید: از اواسط زمستان گذشته تاکنون، به دلیل فراوانی تولید، قیمت مرغ زنده کاهشی بوده که باعث ضرر و زیان واحدهای تولیدکننده مرغ گوشتی شده است و برای جلوگیری از دلسردی واحدهای تولیدی و کاهش تولید آنها در آینده، باید تمهیدات ویژه اندیشیده شود تا از مسیر خرید تضمینی و صادرات، منافع تولیدکنندگان نیز محقق شود.

نکته جالبی که ابراهیمی درباره شرایط مساعد بازار گوشت مرغ می‌گوید این است که این آرامش، بدون قیمت‌گذاری دستوری و تعیین قیمت مصوب بوده است.

او قیمت تمام‌شده هر کیلوگرم مرغ زنده را ۶۴ هزار تومان اعلام می‌کند که در بازار ۵۳ تا ۵۶ هزار تومان به فروش می‌رسد و عملاً به تولیدکنندگان خسارت می‌زند.

ابراهیمی، با اشاره به اینکه میزان جوجه ریزی در فرودین امسال حدود ۱۳۵ میلیون قطعه برآورد شده، می‌افزاید: کاهش حجم جوجه ریزی ناشی از شرایط خاص فروردین و نیمه تعطیل بودن این ماه است و نمی‌تواند روی مناسبات بازار اثر بگذارد؛ اما برای تداوم تولید باید برای تنظیم بازار و حمایت از تولیدکننده برنامه‌ریزی شود.

طبق اظهارات مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور، نرخ خرید یک کیلوگرم مرغ از سوی شرکت پشتیبانی امور دام ۸۵ هزار تومان است که جذابیت کمی برای مرغدار دارد و البته حجمی هم که از سوی این شرکت خریداری می‌شود، نسبت به مازاد تولید داخلی، کافی نیست.

۲۲۳۲۲۵

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند با کد تخفبف (hash-66314cd3b8b47) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند " .